4 januari 2021
Covid-19 heeft bij iedereen impact gehad, zowel op persoonlijk als werkgebied. Tijdens elke lockdown was er een enorme verschuiving van offline naar online kanalen doordat de retailers hun deuren verplicht moesten sluiten. Hierdoor zijn velen creatief aan de slag gegaan in de zoektocht naar oplossingen, waardoor veel bedrijven op zeer korte termijn een (digitale) transitie op poten hebben gezet.
17 december 2020
Vaak moet je tijdens de checkout verschillende stappen doorlopen, gaande van je winkelmandje vullen, tot inloggen, tot je verzendgegevens invullen en in de laatste stap je betaalgegevens vervolledigen. Elk van deze stappen is een afzonderlijke pagina, die op zijn beurt weer moet laden. Bovendien is het vaak zo dat de consument pas in één van de latere stappen de verzendkosten ontdekt.
14 september 2020
De digitale revolutie heeft België bereikt, samen met de komst van COVID-19. Twijfelde je begin dit jaar nog of een webshop wel interessant was voor jouw bedrijf, zal je mening intussen allicht bijgeschaafd zijn. Toch nog niet helemaal overtuigd? Wij halen nog twee extra argumenten boven om je helemaal over de streep te trekken.
4 mei 2020
Een klant wil online gewoon zo vlot en naadloos mogelijk kunnen betalen. Alle technische hocus pocus die achter de schermen gebeurt, is eigenlijk een ver-van-zijn-bed show. Een klant wil eigenlijk een artikel kopen, de betaling daarvan is een noodzakelijk kwaad.
4 mei 2020
Als kleine speler op de markt is het vandaag niet makkelijk om eruit te springen. Typ eender welk product in Google en daar zijn ze: de grote E-commerce spelers. Zalando, Amazon en Bol staan steevast bovenaan! Niet alleen beschikken zij over gigantische online budgetten, ze hebben ook de technologieën en de mankracht om tegemoet te komen aan alle eisen die Google stelt.
2 april 2020
Het Coronavirus en alle maatregelen die worden genomen om te verspreiding ervan in te perken, heeft vele bedrijven ertoe gedwongen om hun digitalisering versneld in te zetten. Bovendien zijn we allemaal wakker geworden in een nieuwe wereld waarin nieuwe regels gelden.
2 april 2020
Er wordt jaarlijks heel wat onderzoek gedaan naar de online consument. Dat is belangrijk, want deze onderzoeken helpen je om je webshop beter te maken en de juiste prioriteiten te leggen! In dit artikel zullen we de enkele kerncijfers over de online consument in België toelichten.
2 april 2020
Google analytics, het is je beste vriend en tevens je grootste vijand. Want geef nu toe, ongetwijfeld meet je een heleboelhele boel zaken, maar wat doe je er in godsnaam mee? In dit blogbericht helpen we je aan een aantal inzichten, waarmee je direct aan de slag kan.